I Will - The Beatles

『怀旧流行摇滚』

作词: Lennon, McCartney

作曲: Lennon, McCartney

编曲: Beatles

Who knows how long I've loved you
谁会知道我爱你有多久呢?
You know I love you still
你知道我一直在默默地爱着你.
Will I wait a lonely lifetime
我是否会孤独的等待一生?
If you want me to--I will.
如果你让我如此,我愿意。

For if I ever saw you
因为如果我曾经见过你
I didn't catch your name
我没有记住你的名字.
But it never really mattered
但这不重要.
I will always feel the same.
对你的感觉永远如一.

Love you forever and forever
爱你到永远,永远.
Love you with all my heart
用我的全心爱你.
Love you whenever we're together
无论何时当我们在一起我爱你.
Love you when we're apart.
在我们分离的时候我也依然爱你.

And when at last I find you
最终当我找到了你.
Your song will fill the air
你的歌声在空气中蔓延.
Sing it loud so I can hear you
大声的唱吧,这样我能听到你.
Make it easy to be near you
亲近你变得更容易.
For the things you do endear you to me
因为你做的这些事情赢得了我的喜爱.
oh you know i will
oh,你知道我愿意。

评论

热度(49)

©Canelé | Powered by LOFTER